Program CRM Konferencje
CRM Konferencje przeznaczony jest dla firm zajmujących się organizowaniem konferencji, szkoleń, seminariów itp. Aplikacja w prosty i przejrzysty sposób pozwala tworzyć bazy klientów gromadząc następujące dane:
- dane podstawowe o kliencie (nazwy, adresy, numery identyfikacyjne itp.),
- osoby kontaktowe przypisywane do poszczególnych oddziałów/lokalizacji firmy klienta
- branże związane z działalnością klienta
- historię kontaktów z klientem
- historię współpracy
- plany na przyszłość wobec klienta
- oraz dodatkowe uwagi o kliencie.
Dane te można przeglądać zarówno w kontekście wybranego klienta jak również udostępniane są w postaci rejestrów klientów, kontaktów, umów, planów, konferencji, itp.
Program posiada pełną kontrolę dostępu do poszczególnych funkcjonalności. Kontrola ta realizowana jest poprzez możliwość definiowania grup, użytkowników i przypisywania im odpowiednich uprawnień.
Możliwość definiowania wartości danych słownikowych pozwala dopasować program do indywidualnych potrzeb klientów.
Istnieje możliwość skorzystania z wersji demonstracyjnej, dzięki której mogą Państwo zapoznać się z programem i osobiście przekonać o jego użyteczności, nie ponosząc przy tym najmniejszych kosztów. Zainteresowanych prosimy o kontakt.