Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

CRM Konferencje przeznaczony jest dla firm zajmujących się organizowaniem konferencji, szkoleń, seminariów itp. Aplikacja w prosty i przejrzysty sposób pozwala tworzyć bazy klientów gromadząc następujące dane:

    • dane podstawowe o kliencie (nazwy, adresy, numery identyfikacyjne itp.),
    • osoby kontaktowe przypisywane do poszczególnych oddziałów/lokalizacji firmy klienta
    • branże związane z działalnością klienta
    • historię kontaktów z klientem
    • historię współpracy
    • plany na przyszłość wobec klienta
    • oraz dodatkowe uwagi o kliencie.

Dane te można przeglądać zarówno w kontekście wybranego klienta jak również udostępniane są w postaci rejestrów klientów, kontaktów, umów, planów, konferencji, itp.

Program posiada pełną kontrolę dostępu do poszczególnych funkcjonalności. Kontrola ta realizowana jest poprzez możliwość definiowania grup, użytkowników i przypisywania im odpowiednich uprawnień.

Możliwość definiowania wartości danych słownikowych pozwala dopasować program do indywidualnych potrzeb klientów.

Istnieje możliwość skorzystania z wersji demonstracyjnej, dzięki której mogą Państwo zapoznać się z programem i osobiście przekonać o jego użyteczności, nie ponosząc przy tym najmniejszych kosztów. Zainteresowanych prosimy o kontakt